Watch Dogs: Legion – jakość DLSS 2.0
Używana przez grę Watch Dogs: Legion technika rekonstrukcja obrazu DLSS 2.0 to ulepszona wersja pierwotnego rozwiązania zielonych, zorientowana na zapewnienie graczom większej kontroli nad jej działaniem. Stąd obecność profilów regulujących rozdzielczość, z której "odzyskiwany" jest obraz, dzięki czemu możemy wybrać, czy bardziej zależy nam na jakości, czy też na liczbie FPS. Odnośnie pozostałych usprawnień, wymienić można zunifikowaną i zoptymalizowaną od strony skalowalności i osiągów sieć neuronową, dzięki której znacząco przyspieszono proces implementacji DLSS, oraz wykorzystywanie dodatkowego składnika czasowego przez sieć, co poprawia rezultaty. Tyle jeśli chodzi o teorię, zaś poniżej odnajdziecie porównanie grafiki w dziesięciu różnych scenach i z włączonymi odbiciami RT, jako że - jak się zaraz przekonacie - przynajmniej na chwilę obecną aktywacja DLSS ma największy wpływ właśnie na ten efekt.
Miejsce A
TAA
DLSS @ Jakość
DLSS @ Zbalansowany
DLSS @ Wydajność
Miejsce B
TAA
DLSS @ Jakość
DLSS @ Zbalansowany
DLSS @ Wydajność
Miejsce C
TAA
DLSS @ Jakość
DLSS @ Zbalansowany
DLSS @ Wydajność
Miejsce D
TAA
DLSS @ Jakość
DLSS @ Zbalansowany
DLSS @ Wydajność
Miejsce E
TAA
DLSS @ Jakość
DLSS @ Zbalansowany
DLSS @ Wydajność
Pokaż / Dodaj komentarze do: Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0