Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

Watch Dogs: Legion – jakość DLSS 2.0

Używana przez grę Watch Dogs: Legion technika rekonstrukcja obrazu DLSS 2.0 to ulepszona wersja pierwotnego rozwiązania zielonych, zorientowana na zapewnienie graczom większej kontroli nad jej działaniem. Stąd obecność profilów regulujących rozdzielczość, z której "odzyskiwany" jest obraz, dzięki czemu możemy wybrać, czy bardziej zależy nam na jakości, czy też na liczbie FPS. Odnośnie pozostałych usprawnień, wymienić można zunifikowaną i zoptymalizowaną od strony skalowalności i osiągów sieć neuronową, dzięki której znacząco przyspieszono proces implementacji DLSS, oraz wykorzystywanie dodatkowego składnika czasowego przez sieć, co poprawia rezultaty. Tyle jeśli chodzi o teorię, zaś poniżej odnajdziecie porównanie grafiki w dziesięciu różnych scenach i z włączonymi odbiciami RT, jako że - jak się zaraz przekonacie - przynajmniej na chwilę obecną aktywacja DLSS ma największy wpływ właśnie na ten efekt.

Miejsce F

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

TAA

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Jakość

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Zbalansowany

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Wydajność

Miejsce G

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

TAA

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Jakość

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Zbalansowany

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Wydajność

Miejsce H

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

TAA

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Jakość

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Zbalansowany

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Wydajność

Miejsce I

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

TAA

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Jakość

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Zbalansowany

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Wydajność

Miejsce J

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

TAA

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Jakość

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Zbalansowany

Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

DLSS @ Wydajność

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Watch Dogs: Legion – rzut oka na ray-tracing oraz DLSS 2.0

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł