Test ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 AMP: wydajność w grach
Chociaż Just Cause 4 pod wieloma względami mocno zawiodła oczekiwania, to jednak gra ta zagościła na stałe w procedurze testowej, z uwagi na spore wymagania odnośnie kart graficznych oraz względnie duże zainteresowanie graczy. Dzieło Avalanche Studios napędzane jest przez autorski silnik Apex, zaś w temacie rozgrywki mamy do czynienia z podobnym schematem jak w poprzednich częściach, czyli sporą ilością wybuchów, destrukcji oraz kaskaderskich wyczynów, co - pomimo technicznych niedostatków - potrafi dać sporo frajdy. Natomiast Rise of the Tomb Raider stworzyło studio Crystal Dynamics i warto podkreślić jedną nietypową cechę tego tytułu. Mianowicie wspiera on zarówno techniki graficzne pochodzące od AMD (PureHair), jak i NVIDII (HBAO+ oraz VXAO). Przy czym VXAO możemy aktywować tylko i wyłącznie, jeśli ograniczymy się do DirectX 11, gdyż przejście na nowsze API skutkuje zniknięciem tej opcji.
Just Cause 4
Rise of the Tomb Raider
Uwaga: Dla karty GeForce GTX 1080, w rozdzielczości 4K, został dodatkowo podany wynik uzyskany pod DX 11, z uwagi na duże problemy tego akceleratora z nowszym API.
Pokaż / Dodaj komentarze do: ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 AMP - test karty graficznej