Test ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 AMP: wydajność w grach
Kolejna gra w teście to tytuł, z którym niewątpliwie wiązaliśmy spore nadzieje. Sniper: Ghost Warrior 3 od rodzimego studia CI Games (dawniej City Interactive) zapowiadany był jako prawdziwy hit, jednak ostatecznie z zapowiedzi nie pozostało zbyt wiele. Abstrahując od kwestii związanych z rozgrywką, pod kątem oprawy graficznej omawiana gra wypada całkiem nieźle, chociaż raczej nie wykorzystuje potencjału silnika CryEngine 3 w sposób optymalny. Natomiast Watch Dogs 2 to produkt Ubisoftu, który zasłynął przede wszystkim za sprawą ogromnych wymagań odnośnie procesora. Ale i w temacie kart graficznych ma się czym pochwalić, wspierając techniki takie jak HBAO+, PCSS czy HFTS, a także wyciskając siódme poty z najpotężniejszych akceleratorów.
Sniper: Ghost Warrior 3
Uwaga: Nadzwyczaj dobry wynik testowanej karty, na tle modeli bazujących na GeForce RTX 2070, wynika z optymalizacji wydajnościowej wprowadzonej w sterownikach GeForce Game Ready 416.81. Dotychczas udało mi się potwierdzić wpływ modyfikacji na architektury Turing, Pascal oraz Maxwell (starszych nie testowałem). Więcej informacji tutaj, tutaj i tutaj. Oczywiście w miarę możliwości będę starał się ponowić pomiary na akceleratorach starszych niż GeForce RTX 2060, jednak będzie to wymagało czasu, gdyż sample zdążyły już wrócić do producentów.
Watch Dogs 2
Uwaga: W rozdzielczości Full HD zostały przeprowadzone dodatkowe pomiary, z opcją "Dodatkowe szczegóły" ustawioną na 100%.
Pokaż / Dodaj komentarze do: ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 AMP - test karty graficznej