Test SAPPHIRE PULSE Radeon RX 6600 XT: podkręcanie
Podkręcanie SAPPHIRE PULSE Radeon RX 6600 XT miało miejsce bez ingerencji zarówno w budowę karty, jak i oprogramowanie układowe, z użyciem aplikacji MSI Afterburner w wydaniu 4.6.4 Beta 3. Prędkość wentylatorów ustawiła się automatycznie na 38% (1400 RPM), co przełożyło się na temperaturę oscylującą w okolicach 76 °C. Podane niżej wartości są w pełni stabilne, co oznacza, że karta graficzna musiała przejść wszystkie próby testowe bez jakichkolwiek zjawisk uznawanych za niepożądane - artefaktów obrazu, losowych przycięć czy wyrzucania do pulpitu. Za najważniejszy test stabilności służyła rozgrywka w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, słynącej z wysokiego zapotrzebowania na zasoby obliczeniowe GPU, tzn. można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że akcelerator będzie całkowicie stabilny tak długo, jak długo nie wysypie się w produkcji studia CD Projekt RED.
SAPPHIRE PULSE Radeon RX 6600 XT
Ustawienia domyślne:
- Taktowanie rdzenia/pamięci VRAM: 2649/2000 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia: 2510-2560 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (2,5K): 2480-2520 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (4K): 2480-2520 MHz
- Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 1990 MHz
Manualny overclocking:
- Maksymalne stabilne wartości offset: +50/250 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia: 2640-2650 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (2,5K): 2630-2650 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (4K): 2600-2630 MHz
- Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 2240 MHz
- Limit mocy: +20%
Za stabilny zegar podczas rozgrywki przyjmuje się wartość, poniżej której mają miejsce wyłącznie chwilowe spadki, nie dłuższe niż kilkanaście sekund. Taktowania ustalane są po uprzednim wygrzaniu karty, gdyż częstotliwości w moment po włączeniu gry są często znacząco wyższe, ale przeważnie szybko spadają - co wymusza też wygrzanie sprzętu przed przeprowadzeniem testu.
Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Radeon RX 6600 XT - Test taniej wersji RDNA 2 na przykładzie karty SAPPHIRE PULSE