Test SAPPHIRE PULSE Radeon RX 6600 XT: osiągi w grach
Na początek przypadły nam najświeższe części konkurencyjnych serii wojennych gier akcji - Battlefield V oraz Call of Duty: Black Ops Cold War. Pierwszy z wymienionych tytułów został stworzony przez szwedzkie studio EA DICE, niegdyś nazywające się po prostu DICE, i wykorzystuje autorski silnik Frostbite w wersji 3.0, z obsługą DirectX 11 oraz nowszego DirectX 12. Z tych dwóch API postawiłem na DirectX 12, ponieważ klasyczne rozwiązanie notuje tu wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj). Z kolei druga gra to dzieło duetu Treyarch oraz Raven Software, które - co zaskakujące - nie korzysta z tej samej wersji silnika IW, która napędzała nowe Modern Warfare, lecz mocno przebudowanej wersji wcześniej używanej w Black Ops III. Poza tym do procedury dołączyła ostatnia produkcja Remedy Entertainment, czyli Control, bazująca na silniku Northlight, zapewniającym wsparcie DirectX 12. Przy okazji tego tytułu dodano też śledzenie promieni (ang. ray-tracing) i DLSS, jednak pomiary odbywają się w tej części bez wspomnianego duetu, w celu zachowania kompatybilności ze wszystkimi kartami graficznymi.
Battlefield V
Call of Duty: Black Ops Cold War
Control
Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Radeon RX 6600 XT - Test taniej wersji RDNA 2 na przykładzie karty SAPPHIRE PULSE