Test SAPPHIRE PULSE Radeon RX 6600 XT: osiągi w grach
Wydana pięć lat temu Far Cry Primal to dość nietypowa część taśmowo produkowanej serii, będącej aktualnie pod skrzydłami Ubisoftu. Nietypowa, gdyż rozgrywa się w czasach prehistorycznych, w przeciwieństwie do pozostałych przedstawicieli rodziny. Jeżeli zaś chodzi o technikalia, to gra wykorzystuje silnik Dunia Engine 2, luźno bazujący na pierwszym CryEngine. Natomiast Far Cry 5, występujący w teście, wraca do bardziej typowych dla tej rodziny klimatów, tj. wszechobecnej broni palnej oraz wybuchów. Pod względem technicznym nie różni się zbyt mocno od poprzedniego wcielenia, choć producent sugeruje, że silnik został poddany kolejnym udoskonaleniom. W praktyce wymagania w odniesieniu do GPU są, co ciekawe, w większości przypadków niższe w stosunku do Far Cry Primal. Poza tym na tej stronie znajdziecie rezultaty w Watch Dogs: Legion, czyli trzeciej odsłonie hakerskich przygód od tego samego wydawcy, która też wykorzystuje silnik Dunia Engine, w najnowszej wersji ze wsparciem DirectX 12, śledzenia promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS, z oczywistych względów bez udziału dwóch ostatnich.
Far Cry 5
Watch Dogs: Legion
Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Radeon RX 6600 XT - Test taniej wersji RDNA 2 na przykładzie karty SAPPHIRE PULSE