AMD Radeon RX 6600 XT - Test taniej wersji RDNA 2 na przykładzie karty SAPPHIRE PULSE

AMD Radeon RX 6600 XT - Test taniej wersji RDNA 2 na przykładzie karty SAPPHIRE PULSE

Test SAPPHIRE PULSE Radeon RX 6600 XT: osiągi w grach

Ghostrunner i Observer: System Redux to gry, które łączy fakt wykorzystania silnika Unreal Engine 4, ale nie jest to jedyny wspólny mianownik. Obie produkcje to dzieła polskich twórców, kolejno One More Level i Bloober Team, które spotkały się z ciepłym przyjęciem zarówno recenzentów, jak i graczy, co łatwo można dostrzec przeglądając oceny na platformie Steam. Choć trudno przy tym nie zauważyć, że oba te tytuły zostały mocno przyćmione przez największy hit (tudzież można tu wstawić inne słowo ze skorygowaną pierwszą literą) ubiegłego roku, Cyberpunk 2077. Przechodząc z kolei do aspektów technicznych, w obu wypadkach mamy wsparcie śledzenia promieni, które Ghostrunner używa na potrzeby cieni i odbić, a Observer: System Redux tylko drugiego z wymienionych efektów. Niemniej z uwagi na konieczność zapewnienia kompatybilności ze wszystkimi akceleratorami, pomiary oczywiście zostały przeprowadzone bez ray-tracingu, przy wybranym API DirectX 12.

Ghostrunner

Observer: System Redux

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Radeon RX 6600 XT - Test taniej wersji RDNA 2 na przykładzie karty SAPPHIRE PULSE

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł