Test SAPPHIRE PULSE Radeon RX 6600 XT: osiągi w grach
Cyberpunk 2077 niewątpliwie była jedną z najbardziej wyczekiwanych gier w historii tej branży. Najnowsze dzieło polskiego studia CD Projekt RED zostało zapowiedziane jeszcze w 2012 roku, zaś faktyczne prace rozpoczęły się cztery lata później. Przedpremierowo superhit znad Wisły jawił się jako gra o niezwykłym wręcz rozmachu, a jego twórcy umiejętnie podgrzewali atmosferę, co jakiś czas wypuszczając kolejny zwiastun czy jakąś inną informację. Finał tej sagi miał z kolei miejsce pod koniec 2020 roku, kiedy po dwóch przesunięciach Cyberpunk 2077 wreszcie ujrzał światło dzienne. Ów finał nie był może katastrofą, ale jednak nie wszystko poszło po myśli CD Projekt RED, gdyż produkcja naznaczona była licznymi błędami oraz problemami wydajnościowymi, głównie na konsolach, ale i edycja pecetowa była daleka od ideału. Aktualnie twórcy wciąż łatają swojego potworka i kto wie, może do końca 2021 roku proces naprawczy zostanie zakończony i gra stanie się taką, na jaką liczyliśmy, czego zainteresowanym pozostaje życzyć. Na tej stronie znajdziecie również rezultaty testów z aktywnym śledzeniem promieni (ang. ray-tracing) i DLSS, w grze Control, w której wspomniana technika odpowiada za odbicia (w tym z przezroczystością), cienie kontaktowe (ang. contact shadows) i pośrednie światło rozproszone (ang. indirect diffuse).
Cyberpunk 2077
Control RT
Uwaga: Rezultaty z tego testu nie są wliczane do średniej wydajności!
Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD Radeon RX 6600 XT - Test taniej wersji RDNA 2 na przykładzie karty SAPPHIRE PULSE