W niniejszym teście będę się przyglądał karcie graficznej GIGABYTE Radeon RX 9060 XT 16 GB GAMING OC ICE. Model ten wyróżnia się kolorystyką łączącą biel i odcienie szarości, co z pewnością przypadnie do gustu osobom, które chcą mieć peceta o jasnych barwach. Poza tym może się pochwalić fabrycznym OC i chłodzeniem z trzema wentylatorami i czterema rurkami heatpipe. Zgodnie z obecnymi standardami, nie mogło zabraknąć podświetlenia LED z RGB, gdzie diody mogą być odsłonięte albo rozświetlać logo producenta. Co do ceny, w momencie pisania tekstu recenzowaną kartę można było kupić za ok. 1650 zł, czyli jest to jeden z tańszych Radeonów RX 9060 XT z 16 GB pamięci. Co więcej, to kwota wyraźnie, bo o ok. 300 zł, niższa od kosztu zakupu GeForce'a RTX 5060 Ti 16 GB, a taka oszczędność, szczególnie w dobie szalejących cen pamięci DDR5, jest mile widziana, tym bardziej, że w kwestii wydajności RX 9060 XT skutecznie rywalizuje z RTX 5060 Ti.
GIGABYTE Radeon RX 9060 XT 16 GB GAMING OC ICE to karta o białej kolorystyce i z 3-wentylatorowym coolerem. Zobaczmy, co potrafi.

Test GPU w Call of Duty: Black Ops 7. Radeony rządzą
|
GIGABYTE |
MSI |
GIGABYTE |
|
|---|---|---|---|
| Proces technologiczny | 5 nm (TSMC 4N) | 5 nm (TSMC 4N) | 5 nm (TSMC N4P) |
| Architektura | Blackwell | Blackwell | RDNA 4 |
| Rozmiar rdzenia | 181 mm2 | 181 mm2 | 199 mm2 |
| GPU | GB206 | GB206 | Navi 44 |
| Liczba tranzystorów | 21,9 mld | 21,9 mld | 29,7 mld |
| SM/CU | 30 | 36 | 32 |
| Cache L2 | 32 MB | 32 MB | 4 MB |
| Infinity Cache | n.d. | n.d. | 32 MB |
| SPU | 3840 | 4608 | 2048 |
| TMU | 120 | 144 | 128 |
| ROP | 48 | 48 | 64 |
| Typ i ilość VRAM | 8 GB GDDR7 | 16 GB GDDR7 | 16 GB GDDR6 |
| Zegar Boost | 2595 MHz | 2647 MHz | 3324 MHz |
| Rzeczywisty zegar pamięci | 1750 MHz | 1750 MHz | 2518 MHz |
| Magistrala danych | 128-bit | 128-bit | 128-bit |
| Przepustowość pamięci | 448 GB/s | 448 GB/s | 322 GB/s |
| Interfejs PCIe | 5.0 x8 | 5.0 x8 | 5.0 x16 |
| TDP | 155 W | 180 W | 182 W |
| Chłodzenie (wentylatory/HP) | 3x 75 mm 4x HP |
3x 90 mm 3x HP |
3x 80 mm 4x HP |
| Złącza zasilania | 8-pin | 16-pin | 8-pin |
Komentarz odnośnie specyfikacji i nowości w architekturze
Co do technikaliów, Radeon RX 9060 XT bazuje na nowym jądrze krzemowym Navi 44, niezmiennie wytwarzanym w fabrykach TSMC, w procesie technologicznym N4P, który jest wariantem litografii 5 nm. Układ składa się z 29,7 mld tranzystorów, które zajmują powierzchnię 199 mm2, a więc jest znacznie mniejszy niż Navi 48, który napędza RX 9070 i RX 9070 XT. Na pokładzie są 32 bloki CU, a to przekłada się na obecność 128 jednostek teksturujących i 2048 cieniujących. ROP-ów mamy 64, pamięci cache L3 32 MB, a szyna pamięci jest 128-bitowa, więc RX 9600 XT to dokładnie połowa RX 9070 XT, co jak pokazał premierowy test tego układu, jest konfiguracją adekwatną do rywalizacji z GeForcem RTX 5060 Ti. Referencyjny zegar Boost został przez AMD ustalony na 3130 MHz, zaś limit mocy na 160 W, ale GIGABYTE podbił te wartości, do odpowiednio 3324 MHz oraz 182 W.

Przechodząc do zmian w architekturze, RDNA 4 wprowadza ich sporo. Przede wszystkim AMD skupiło się na RT i AI, stąd ulepszenia akceleratorów dla tych rozwiązań. Od teraz w GPU znajdują się dwa silniki badające przecięcie promieni z geometrią sceny, a to do spółki z innymi optymalizacjami daje ok. dwukrotny wzrost wydajności w tym zakresie, co przekłada się na zauważalny wzrost FPS z włączonym RT. Z kolei akceleratory AI są teraz dwukrotnie szybsze dla formatu FP16 oraz czterokrotnie dla INT8, a można jeszcze podnieść osiągi kolejne dwa razy, poprzez skorzystanie z macierzy rzadkich, analogicznie jak dla GPU od NVIDII. Idąc dalej, blok CU ma podobną budowę do RDNA 3, czyli zawiera podwójną dawkę jednostek zmiennoprzecinkowych, ale producent chwali się ulepszeniami planisty (ang. scheduler) oraz nowymi instrukcjami jednostki skalarnej. Zaś na deser zostały jeszcze usprawnienia podsystemu wideo, gdzie możemy oczekiwać lepszej jakości obrazu przy kodowaniu przez GPU, w szczególności przy niskiej przepływności (ang. bitrate). A w sferze programowej nie można zapomnieć o FSR 4, tzn. ulepszonym skalowaniu obrazu AMD, które nareszcie robi użytek z AI, co przynosi znaczną poprawę jakości obrazu (patrz tu). Poza tym czerwoni właśnie wydali kolejne "dopalacze" wydajności w ramach FSR Redstone (odsyłam do testu).
Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE: opakowanie
Kartę GIGBAYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE otrzymałem w małym opakowaniu o kolorystyce łączącej czerń z bielą oraz szarością. Na froncie mamy nazwę modelu oraz użytego GPU, informację o rodzaju chłodzenia, fabrycznym OC oraz pojemności VRAM, a także charakterystyczną grafikę. Na odwrocie odnajdziecie z kolei opis ekosystemu AMD, wykaz najważniejszych cech coolera, grafikę z wyjściami obrazu oraz wymagania systemowe. Wewnątrz znajduje się karta oraz instrukcja obsługi.

GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE: wymiary, system chłodzenia
GIGBAYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE to kompaktowa karta, która zajmuje w obudowie dwa sloty, a jej długość to ok. 28,5 cm. Chłodzenie dba o warunki termiczne układu graficznego, pamięci VRAM i sekcji zasilania, a jego składowe to dwuczęściowy radiator z czterema ciepłowodami i trzy wentylatory o średnicy 80 mm. Cooler oczywiście pracuje półpasywnie, dzięki czemu przy niskim obciążeniu wentylatory się nie obracają, przy czym w razie potrzeby, np. gdy ktoś lubi niższe temperatury w spoczynku, można tę opcję wyłączyć w panelu kontrolnym sterowników, w sekcji Dostrajanie w zakładce Wydajność.

GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE: rewers, zasilanie, podświetlenie
Płytkę usztywniającą wykonano z aluminium anodowanego na kolor jasnoszary. Producent umieścił na niej swoje logo, serii GAMING oraz rodziny AMD Radeon. Za zasilanie odpowiada jedno złącze 8-pin, czyli nie trzeba używać żadnych przejściówek. Maksymalny limit mocy wynosi 200 W, tj. w połączeniu ze slotem PCIe, który jest w stanie dostarczyć do 75 W, zapas mocy jest odpowiedni. Zgodnie ze wstępem, mamy jeszcze iluminację LED RGB, która rozświetla logo GIGABYTE na osłonie chłodzenia. Ale kawałek plastiku z logo można przesunąć, odsłaniając diody.

GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE: złącza wideo
Jeśli chodzi o wyjścia wideo, do dyspozycji kupującego są dwa DisplayPort 2.1a i jedno HDMI 2.1b. Wsparcie tego pierwszego standardu umożliwia przesyłanie obrazu 8K 120 Hz albo nawet 16K 60 Hz. Na dzień dzisiejszy jest to wg mnie zaleta czysto teoretyczna, bo takie wyświetlacze są w obecnych warunkach abstrakcją. W temacie wyjść obrazu mamy więc kosmetykę względem RDNA 3, chociaż na marginesie muszę dodać, że szkoda, iż nie pojawiło się wsparcie trybu UHBR 20 dla DisplayPort, które Blackwell notabene posiada.

GIGABYTE M27Q2 QD - prezentacja monitora
Firma GIGABYTE ma w swojej ofercie nie tylko karty graficzne, ale też monitory. Jeden z nich to M27Q2 QD, czyli wyświetlacz o przekątnej 27" i rozdzielczości 2560x1440. Model ten wykorzystuje matrycę IPS z warstwą kropki kwantowej (ang. Quantum Dot), co zapewnia doskonałe kolory, ze 150% pokryciem przestrzeni barw sRGB i 99% DCI-P3, a to wyniki porównywalne do ekranów OLED. Poza tym charakteryzuje się czasem reakcji 1 ms (GtG) oraz kątami widzenia 178° w pionie i poziomie. Częstotliwość odświeżania to 200 Hz, z opcją "podkręcenia" do 210 Hz, a dostępne techniki synchronizacji to FreeSync oraz G-Sync. Firma GIGABYTE zadbała także o dodatki dla graczy jak wydobycie obiektów ukrytych w mroku, dodatkowe celowniki, itd. M27Q2 QD został przez nas przetestowany, pełen materiał możecie zobaczyć pod tym linkiem, a pokrótce streszczając ową recenzję, do jego mocnych stron należy w pełni metalowa podstawa i ramię, świetna warstwa antyodblaskowa, pokrycie gamutów kolorystycznych na poziomie znacznie droższych OLED-ów i bardzo niski input lag (~2,6 ms), co czyni z niego odpowiedni monitor dla graczy. Biorąc pod uwagę, że koszt tego modelu to 999 zł, jest to dobry wybór dla nabywców kart graficznych ze średniej półki.
Test Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE: metodyka
Testy karty graficznej GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE wykonano pod kontrolą Windowsa 11 64-bit 23H2 i sterowników AMD Software: Adrenalin 25.10.09.01, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek wykorzystałem program Fraps w wersji 3.5.99, również w przypadku DirectX 12 (jedyna niedogodność pod tym API to brak OSD). Rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego była ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms, zaś przedstawione rezultaty są średnią arytmetyczną wyników uzyskanych w trzech przebiegach. Każdy wykres jest odpowiednio opisany, jeżeli chodzi o rozdzielczość renderowania oraz informacje o szczegółowości grafiki.
Ustawienia platformy były następujące:
- taktowanie rdzeni Raptor Cove: 5,4 GHz,
- taktowanie rdzeni Gracemont: 4,4 GHz,
- taktowanie uncore: 4,8 GHz,
- nastawy pamięci: DDR5-7000 MHz CL 40-42-42-82 2T.
Ważne: ITHardware testuje karty graficzne przy ustawieniach fabrycznych, jak również po O/C do maksymalnych stabilnych zegarów GPU oraz pamięci VRAM. Pisząc o ustawieniach fabrycznych mam na myśli wartości, z jakimi karta opuściła fabrykę, a nie zegary modelu referencyjnego ustawione na autorskiej konstrukcji!
Platforma testowa
![]() |
Intel Core i9-13900K |
![]() |
ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO |
![]() |
Patriot Viper Venom RGB 2x16 GB DDR5-6200 CL40 |
| Lexar NM790 4 TB | |
![]() |
GIGABYTE UD1000GM PG5 |
![]() |
CORSAIR iCUE 4000D RGB AIRFLOW |
![]() |
CORSAIR iCUE H150i ELITE CAPELLIX |
Test Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE: osiągi
Poniżej znajdują się pomiary wydajności testowanej karty graficznej GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE, w wybranych grach i rozdzielczościach 1080p (czyli Full HD), 1440p i 4K. Głównym punktem odniesienia jest tutaj model PowerColor Hellhound na tym samym GPU, którego częstotliwość Boost oraz limit mocy są minimalnie niższe od konstrukcji GIGABYTE. Innymi słowy, zaraz się przekonamy, jaki ma to wpływ na rzeczywiste osiągi.
A Plague Tale: Requiem
Atomic Heart
Black Myth: Wukong
Ghost of Tsushima
Indiana Jones i Wielki Krąg
Resident Evil 4 Remake
Test RX 9060 XT GAMING OC ICE: osiągi RT z FSR 4
Dodatkowo postanowiłem sprawdzić działanie techniki FSR 4 od strony wydajności, w dwóch grach, tj. Cyberpunk 2077 oraz Dying Light 2. Jeśli chodzi o pomiary, w obu przypadkach włączone było śledzenie promieni (w skrócie RT) przy maksymalnych ustawieniach. Jednocześnie zwracam uwagę, że dla tytułu od CD Projekt RED oznacza to brak śledzenia ścieżek (w skrócie PT). Testy wykonano przy renderingu w rozdzielczości natywnej oraz z FSR 4 z profilem jakościowym.
Cyberpunk 2077
Dying Light 2
Test RX 9060 XT GAMING OC ICE: podkręcanie
Przyspieszanie GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE odbyło się bez ingerencji w konstrukcję sprzętu czy oprogramowanie układowe, z wykorzystaniem panelu kontrolnego sterowników. Obroty wentylatorów ustawiły się automatycznie na 39% (1950 RPM), a to przełożyło się na temperaturę GPU maksymalnie 60 °C. Podane niżej wartości są w pełni stabilne, a to oznacza, że karta graficzna musiała przejść wszystkie próby testowe bez zjawisk uznawanych za niepożądane: artefaktów, losowych przycięć oraz wyrzucania do pulpitu. Do badania poprawności pracy posłużyły trzy gry - A Plague Tale: Requiem, Dead Space Remake i Resident Evil 4 Remake. Pierwsza z nich reprezentuje wariant bardzo mocnego obciążenia GPU, druga lekkiego, za to trzecia wysokiego zapotrzebowania na pamięć VRAM. Taka kombinacja zapewnia, że sprzęt działa stabilnie w każdych warunkach. A co warto dodać, dla RDNA 4 zniknęła opcja swobodnego ustawiania zegara Boost i można skorzystać tylko z offsetu.

GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE
Ustawienia domyślne:
- Taktowanie bazowe/boost: 2787/3324 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia: 3030-3070 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (2,5K): 3030-3070 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (4K): 3030-3070 MHz
- Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 2502 MHz
Manualny overclocking:
- Stabilny offset napięcia i limit mocy: -75 mV i +10%
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia: 3270-3310 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (2,5K): 3270-3310 MHz
- Rzeczywiste taktowanie rdzenia (4K): 3270-3310 MHz
- Rzeczywiste taktowanie pamięci VRAM: 2732 MHz
Za stabilny zegar podczas rozgrywki przyjmuję wartość, która uzyskana została po wygrzaniu karty. Jest to konieczne, gdyż moment po włączeniu gry taktowanie typowo jest wyższe, ale spada ze wzrostem temperatury. W związku z tym wygrzanie sprzętu jest niezbędne, by podane częstotliwości były rzetelne. Taktowanie GPU było badane w grze A Plague Tale: Requiem.
Test RX 9060 XT GAMING OC ICE: osiągi po OC
Skoro wiemy, do jakich wartości można podkręcić testowaną kartę GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE, to teraz trzeba sprawdzić praktyczny wpływ overclockingu na liczbę FPS. W tym celu wykorzystuję dwie gry standardowo używane do weryfikacji wydajności poszczególnych GPU, tj. A Plague Tale: Requiem i Atomic Heart. Dla zachowania miarodajności, bez zmian pozostają przebiegi testowe i ustawienia (rozdzielczość oraz detale).
A Plague Tale: Requiem
Atomic Heart
Test RX 9060 XT GAMING OC ICE: temperatury
Wszelkie odczyty podczas testów karty GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE były wykonywane przy wykorzystaniu niezmienionej platformy testowej, obudowa była zamknięta i postawiona obok biurka, podobnie jak u większości użytkowników. Temperatura w pomieszczeniu wahała się w zakresie 23-24 °C. Do przeprowadzenia pomiarów posłużyła aplikacja GPU-Z w wersji 2.68.0. Test stanowi 15-minutowa rozgrywka w grze A Plague Tale: Requiem, a wartości na wykresach są najwyższymi spośród zarejestrowanych.
Dodatkowe informacje na temat wykonanych pomiarów:
|
PL |
Obroty |
GPU |
Hot Spot |
VRAM |
|
|---|---|---|---|---|---|
| GIGABYTE GAMING OC ICE | 182 W | 1850 RPM; 34,9 dBA | 58 °C | 79 °C | 84 °C |
| PowerColor Hellhound Quiet BIOS |
175 W 175 W |
1150 RPM; 34,0 dBA 1050 RPM; 33,9 dBA |
61 °C 64 °C |
84 °C 84 °C |
89 °C 91 °C |
Ponadto przeprowadzono również pomiary uzupełniające, w znormalizowanych warunkach:
|
PL |
Test dodatkowy #1 |
Test dodatkowy #2 |
|
|---|---|---|---|
| GIGABYTE GAMING OC ICE | 175 W | 1950 RPM, 57/79/82 °C; 35,2 dBA | 2400 RPM, 53/75/80 °C; 38,0 dBA |
| PowerColor Hellhound | 175 W | 1550 RPM, 49/73/80 °C; 35,2 dBA | 2000 RPM, 46/69/77 °C; 38,0 dBA |
Warunki testu głośności GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE
Do pomiaru głośności wentylatorów na testowanej karcie GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE użyto decybelomierz Voltcraft SL-100 o zakresie pomiarowym 30-130 dBA, a także dokładności ±1,5 dBA. Pomiary były wykonywane w godzinach nocnych, tak by poziom tła był jak najniższy. W celu zapewnienia możliwie dokładnych odczytów, karta graficzna była jedynym źródłem hałasu. Jednocześnie oznacza to, iż pomiar pod obciążeniem był symulowany, poprzez ustawienie obrotów wentylatorów na maksymalny zanotowany podczas testów temperatur poziom, bez obciążenia grą (co pozwala nie aktywować chłodzenia zasilacza). Decybelomierz był umieszczony w odległości 30 cm od obudowy komputera, a tło wynosiło 33,5 dBA.
Test RX 9060 XT GAMING OC ICE: pobór prądu
Tradycyjne pomiary poboru prądu z użyciem watomierza sprawdzają się według mnie względnie dobrze, ale mają jednak tę wadę, że nie pokazują wartości tylko dla karty graficznej. Powoduje to lekkie spłaszczenie relacji między poszczególnymi akceleratorami, a ponadto wpływ ma także procesor, który przy mocniejszym GPU, generującym więcej klatek, będzie bardziej obciążony, zużywając tym samym więcej energii. Właśnie dlatego, jako że udało mi się wejść w posiadanie zestawu NVIDIA PCAT, zdecydowałem się wykonywać testy wyłącznie z jego użyciem. W skład kompletu (pomijając okablowanie) wchodzi riser, który wkładamy do płyty głównej i dopiero do niego kartę, oraz płytka pośrednicząca w dostarczaniu prądu gniazdami 6-pin/8-pin bądź 16-pin. Te dwa elementy, połączone przewodem, zapewniają pomiar dla samego akceleratora, dzięki oprogramowaniu od zielonych. Co więcej, sprzęt działa w połączeniu z GPU wszystkich producentów, co całkowicie eliminuje potrzebę sięgania po watomierz.

Zużycie energii
Test Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE: konkluzje
Zaczynając od wydajności, choć karta GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE ma podobny zegar Boost oraz limit mocy jak wcześniej recenzowana PowerColor Hellhound, to w praktyce jest odrobinę od niej szybsza, a konkretnie średnio o ok. 2-2,5% (zależnie od rozdzielczości). Ta różnica najpewniej wynika z lepszego jakościowo jądra krzemowego, jakie trafiło do tego konkretnego egzemplarza modelu od GIGABYTE, w porównaniu do sztuki rywala, jaką otrzymałem na testy. Co do poboru prądu, jest zgodny z limitem mocy równym 182 W, wynosząc pod obciążeniem średnio ~186 W, co jest wynikiem podobnym do GeForce'a RTX 5060 Ti. Zaś w temacie podkręcania udało się obniżyć napięcie GPU o 75 mV oraz przyspieszyć VRAM do 2750 MHz, co razem z podbiciem PL o 10% dało około 6-6,5% średniego zysku w 1080p oraz 1440p, a to całkiem sensowny wynik. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że dzięki FSR 4 można na Radeonie RX 9060 XT np. zagrać w Cyberpunk 2077 z RT w 1080p, a od strony jakości obrazu nowy skaler AMD jest konkurencyjny z DLSS (odsyłam do testów, które są tutaj, tutaj, tutaj i tutaj).
Jeśli poszukujecie białego RX 9060 XT z 16 GB pamięci, to spokojnie możecie sięgać po GIGABYTE Radeon RX 9060 XT 16 GB GAMING OC ICE, gdyż jest to produkt wysokiej klasy, który polecam.

Test FSR Redstone. Sprawdzam, co potrafi konkurent DLSS 4
Wygląd karty, układ chłodzenia, koszt zakupu oraz ocena końcowa
Jeśli chodzi o jakość wykonania recenzowanej karty, nie mam żadnych zastrzeżeń. A kolorystyka tego modelu na pewno spodoba się osobom, które chcą mieć komputer o barwach zbliżonej do bieli. Przechodząc do chłodzenia, zapewnia nienaganne temperatury GPU oraz pamięci (zwróćcie uwagę, że to egzemplarz na gorętszych kościach GDDR6 produkcji Hynix), przy wysokiej kulturze pracy. Choć jak pokazało bezpośrednie porównanie z PowerColor Hellhound, cooler ten nie jest topowy, gdyż przy równym poziomie hałasu co prawda jest porównywalny w kwestii warunków termicznych VRAM, ale układ graficzny jest gorętszy o około 6-8 °C. Przy czym nie zmienia to faktu, że chłodzenie karty GIGABYTE w dalszym ciągu jest bardzo dobre. Na plus należy zapisać także koszt zakupu, gdyż jest to jeden z tańszych modeli klasy Radeon RX 9060 XT 16 GB na rynku, do tego wyraźnie tańszy od najbardziej przystępnych cenowo GeForce'ów RTX 5060 Ti 16 GB. Reasumując, ocena końcowa to 8,5/10, do której dorzucam wyróżnienia design i rekomendacja. Jeżeli poszukujecie białego RX 9060 XT z 16 GB pamięci, spokojnie możecie sięgać po GIGABYTE Radeon RX 9060 XT 16 GB GAMING OC ICE, gdyż to produkt wysokiej klasy, który polecam.
GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE



GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE - opinia
GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE - plusy
- Solidne chłodzenie
- Przyzwoita wydajność w grach
- Wysoka efektywność energetyczna
- Wysoka jakość wykonania i biało-szara kolorystyka
- Subtelne podświetlenie LED z RGB
- Niezłe możliwości podkręcania (ok. 6-7% przyrostu FPS)
- Sprzętowy silnik wideo nowej generacji
- Sprzętowe wsparcie śledzenia promieni oraz FSR 4
GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE - minusy
- Niższa wydajność RT od konkurencji i brak MFG
- Póki co powolna implementacja innych składowych Redstone niż FSR 4
Cena GIGABYTE Radeon RX 9060 XT GAMING OC ICE (na dzień publikacji): od ok. 1650 zł
Gwarancja: 36 miesięcy
Sprzęt do testów dostarczyło:

Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!












Pokaż / Dodaj komentarze do:
Test GIGABYTE Radeon RX 9060 XT 16 GB GAMING OC ICE. Elegancka biała karta w dobrej cenie