Narzut sterowników AMD/NVIDIA dawniej i dziś - test porównawczy

Narzut sterowników AMD/NVIDIA dawniej i dziś - test porównawczy

Test narzutu sterowników AMD/NVIDIA: wydajność w grach

Na kolejnej stronie wylądowała mieszanka wyścigów oraz dwóch tytułów typu FPP, a konkretniej mówiąc, na wykresach odnajdziecie rezultaty uzyskane w Project CARS produkcji Slightly Mad Studios, Watch Dogs 2 od Ubisoftu oraz Wiedźminie 3: Dziki Gon polskiego CD Projekt RED. Spośród wymienionej trójki, najmocniej przed szereg wychodzi druga część osadzonego w hakerskich klimatach sandboksa. Watch Dogs 2 to produkcja o okrutnych wręcz wymaganiach względem procesora, która wymaga naprawdę mocarnej jednostki centralnej, aby móc cieszyć się płynną rozgrywką w całym mieście, bez jakichkolwiek spadków. Ponadto spore problemy posiadanemu CPU może sprawić Project CARS, ale w tym przypadku możemy podnieść osiągi w bardzo łatwy sposób, poprzez redukcję szczegółowości grafiki, która pociąga za sobą szybko postępujący spadek potrzebnej mocy do osiągnięcia komfortowej rozgrywki.

Project CARS

Watch Dogs 2

Uwaga: Brak, na powyższych wykresach, rezultatów dla sterowników NVIDIA w wersji 384.76 wynika z faktu, że gra Watch Dogs 2 nie chciała się uruchomić przy tym konkretnym wydaniu, serwując błąd niezaufanego pliku DbgHelp.dll. Dlatego też ich miejsce zajęły nieco nowsze 390.65.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Narzut sterowników AMD/NVIDIA dawniej i dziś - test porównawczy

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł