Narzut sterowników AMD/NVIDIA dawniej i dziś - test porównawczy

Narzut sterowników AMD/NVIDIA dawniej i dziś - test porównawczy

Test narzutu sterowników AMD/NVIDIA: wydajność w grach

Pozostały nam jeszcze trzy gry: Far Cry Primal, czyli kolejna produkcja od Ubisoftu, Hitman autorstwa studia IO Interactive, a także Sniper: Ghost Warrior 3, za którą odpowiedzialne jest polskie CI Games (dawniej City Interactive). Faktem wartym odnotowania, w kontekście pierwszego z wymienionych tytułów, jest specyficznie funkcjonująca w nim wielowątkowość. Mianowicie liczba procesorów logicznych większa od ośmiu powoduje w Far Cry Primal spadki osiągów (test) i to bez względu na to, czy w całości odpowiadają one fizycznym rdzeniom, czy też częściowo są manifestacją funkcjonowania SMT. Z kolei Sniper: Ghost Warrior 3, chociaż wykorzystuje silnik CryEngine 3, nie radzi sobie tak sprawnie z nowoczesnymi CPU jak Crysis 3 na mapie z trawą, będąc w tym aspekcie bliższym lokacji Źródło wszelkiego zła. Ponadto warto dodać, że dla Hitmana zdecydowałem się na ten sam krok, co wcześniej w przypadku RotTR, a więc zmianę API na DirectX 12 dla procesora Ryzen 7 1700X.

Far Cry Primal

Hitman

Sniper: Ghost Warrior 3

Uwaga: Dla gry Sniper: Ghost Warrior 3 zdecydowałem się zamieścić również wyniki uzyskane na karcie graficznej Radeon RX 580, z uwagi na zupełnie różne zachowanie Polarisa oraz Vegi w tytułach bazujących na silniku CryEngine (to nie są problemy związane z limitem GPU!).

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Narzut sterowników AMD/NVIDIA dawniej i dziś - test porównawczy

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł