Krótka rzecz o testowaniu CPU w grach, czyli co czytelnik powinien wiedzieć

Krótka rzecz o testowaniu CPU w grach, czyli co czytelnik powinien wiedzieć

Wszystkie testy zostały przeprowadzone na platformie z aktualnym Windows 10 64-bit AU, sterownikami Crimson ReLive Edition 17.7.2 oraz ForceWare 385.28, podczas rzeczywistej rozgrywki. Do pomiaru liczby klatek posłużyły programy Fraps oraz OCAT, w wersjach odpowiednio 3.5.99 oraz 1.0.0. Wyniki przedstawione na wykresach są średnią arytmetyczną rezultatów uzyskanych w trzech odrębnych przebiegach. Wartość minimalna to z kolei 99-ty percentyl, co oznacza, że "odcina" ona 1% najgorszych próbek z przebiegu testowego. Dodatkowo rozdzielczość zegara czasu rzeczywistego została ustawiona na sztywną wartość 0,5 ms.

Nastawy pamięci prezentują się następująco:

  • DDR4-2666 MHz CL 15-15-15-35 1T.

Platforma testowa

AMD Ryzen 5 1600
Intel Core i5-7600K
Gigabyte GA-Z170-Gaming K3
MSI X370 Gaming Pro Carbon
G.Skill Ripjaws 4 2x4 GB DDR4-3000 CL15

Sapphire Radeon RX 480 Nitro+

Zotac GeForce GTX 1070 AMP Edition
ADATA SP900 128 GB
Seagate Barracuda 7200.12 1 TB
Enermax Platimax 1350 W
Antec Twelve Hundred V3
Noctua NH-D14
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Krótka rzecz o testowaniu CPU w grach, czyli co czytelnik powinien wiedzieć

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł