Test KFA2 GeForce GTX 1630 EX (1-Click OC): wydajność
Far Cry 6 to najnowsza część taśmowo produkowanej serii, zapoczątkowanej przez Crytek i będącej aktualnie pod skrzydłami Ubisoftu. Fabularnie tytuł przenosi nas do fikcyjnego państwa Yara, gdzie zadaniem gracza jest walka z dyktatorskimi rządami niejakiego Antona Castillo, czyniącego jednocześnie przygotowania do przejęcia władzy przez swego syna. Jeżeli chodzi o technikalia, w dalszym ciągu używany jest silnik Dunia Engine, a najistotniejszą zmianą jest niewątpliwie przejście na API DirectX 12, co jednak nie przyniosło rewolucji od strony CPU i nadal gra od strony wydajnościowej jest niezbyt zbalansowana, na ogół serwując nam solidne ograniczanie przez procesor. Poza tym na tej stronie znajdziecie rezultaty w Watch Dogs: Legion, czyli trzeciej odsłonie hakerskich przygód od tego samego wydawcy, która też wykorzystuje silnik Dunia Engine, w najnowszej wersji ze wsparciem DirectX 12, śledzenia promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS, z oczywistych względów bez udziału dwóch ostatnich.
Far Cry 6
Watch Dogs: Legion
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test NVIDIA GeForce GTX 1630 w wersji KFA2 EX. Szalona wizja budżetowej półki według zielonych