Test KFA2 GeForce GTX 1630 EX (1-Click OC): wydajność
Chernobylite i Ghostwire: Tokyo to gry, które łączy fakt wykorzystania silnika Unreal Engine 4. Pierwsza z nich to dzieło polskiego studia The Farm 51, które przenosi nas do Czarnobyla, gdzie bohater poszukuje zaginionej przed laty ukochanej, zaś za drugi tytuł odpowiada Tango Gameworks, mające wcześniej na swoim koncie dwie odsłony The Evil Within. Fabuła rozgrywka się w tytułowej japońskiej metropolii, gdzie na skutek wydarzeń o charakterze paranormalnym niemal wszyscy ludzie dosłownie wyparowali, a nasz bohater jest jedną z osób, którym udało się uniknąć takiego losu i przy tym nadzieją zaginionych na ratunek. Od strony technicznej gra znad Wisły wyróżnia się obecnością technik skalowania obrazu DLSS i FSR, a Ghostwire: Tokyo dorzuca do tego TSR, tzn. skalowanie silnika Unreal Engine, oraz śledzenie promieni, wykorzystywane na potrzeby cieni oraz odbić.
Chernobylite
Ghostwire: Tokyo
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test NVIDIA GeForce GTX 1630 w wersji KFA2 EX. Szalona wizja budżetowej półki według zielonych