Test KFA2 GeForce GTX 1630 EX (1-Click OC): wydajność
Na deser pozostały jeszcze dwie gry. Metro Exodus to tytuł, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Najświeższa część popularnej serii autorstwa 4A Games to produkcja naszpikowana nowoczesnymi technikami. Nie zabrakło w niej DirectX 12, a także intensywnie promowanych przez NVIDIĘ śledzenia promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS. Niemniej testy odbywają się bez udziału tego duetu, w dwóch różnych lokalizacjach o odmiennej charakterystyce. Zarówno mapa Morze Kaspijskie, jak i Tajga są bardzo wymagające, jednak ta druga mocniej obciąża kartę, przez co w większym stopniu spadają jej zegary, ze względu na zazwyczaj ograniczony limit mocy (ang. power limit). Z tego powodu zdecydowałem się zamieścić je obie, jako że nie ma sensu dywagować nad tym, która jest lepsza. Z kolei World of Tanks to popularna esportowa gra od Wargaming.net, w której wcielamy się w załogę czołgu, aby toczyć pasjonujące bitwy z przeciwnikami, ramię w ramię z pozostałymi członkami drużyny. Z uwagi na masowy charakter, omawiany tytuł ma względnie niewielkie wymagania sprzętowe, co sprawia, że bazową rozdzielczością jest 1080p (Full HD).
Metro Exodus
World of Tanks
Pokaż / Dodaj komentarze do: Test NVIDIA GeForce GTX 1630 w wersji KFA2 EX. Szalona wizja budżetowej półki według zielonych