Test NVIDIA GeForce GTX 1630 w wersji KFA2 EX. Szalona wizja budżetowej półki według zielonych

Test NVIDIA GeForce GTX 1630 w wersji KFA2 EX. Szalona wizja budżetowej półki według zielonych

Test KFA2 GeForce GTX 1630 EX (1-Click OC): wydajność

Na początek przypadły nam przedostatnie części konkurencyjnych serii wojennych gier akcji, tj. Battlefield V i Call of Duty: Black Ops Cold War. Pierwszy z wymienionych tytułów został stworzony przez szwedzkie studio EA DICE, niegdyś nazywające się po prostu DICE, i wykorzystuje autorski silnik Frostbite w wersji 3.0, z obsługą DirectX 11 oraz nowszego DirectX 12. Z tych dwóch API postawiłem na DirectX 12, ponieważ klasyczne rozwiązanie notuje tu wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj). Z kolei druga gra to dzieło duetu Treyarch oraz Raven Software, które - co zaskakujące - nie korzysta z tej samej wersji silnika IW, która napędzała nowe Modern Warfare, lecz mocno przebudowanej wersji wcześniej używanej w Black Ops III. Poza tym do procedury dołączyła ostatnia produkcja Remedy Entertainment, czyli Control, bazująca na silniku Northlight, zapewniającym wsparcie DirectX 12. Przy okazji tego tytułu dodano też śledzenie promieni (ang. ray-tracing) i DLSS, jednak pomiary odbywają się w tej części bez wspomnianego duetu, w celu zachowania kompatybilności ze wszystkimi kartami graficznymi.

Battlefield V

Call of Duty: Black Ops Cold War

Control

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test NVIDIA GeForce GTX 1630 w wersji KFA2 EX. Szalona wizja budżetowej półki według zielonych

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł