Shuttle SH370R8 - test barebone w połączeniu z Core i9-9900K oraz RTX 2080

Shuttle SH370R8 - test barebone w połączeniu z Core i9-9900K oraz RTX 2080

Test Shuttle SH370R8: wydajność w grach

Na dobry początek mamy dwie ostatnie odsłony popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V oraz Battlefield 1. Oba wymienione tytuły zostały stworzone przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystują autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Jeżeli zaś chodzi o wspierane API, pozwalają wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisuje się różnie, często powodując zauważalne problemy z płynnością animacji, toteż zdecydowałem się na DirectX 12 wyłącznie w najnowszej części, gdzie klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie włączymy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj).

Battlefield V

Battlefield 1

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Shuttle SH370R8 - test barebone w połączeniu z Core i9-9900K oraz RTX 2080

 0