ASUS TUF GAMING Radeon RX 6800 XT OC - test na platformie Intela z SAM

ASUS TUF GAMING Radeon RX 6800 XT OC - test na platformie Intela z SAM

Test ASUS TUF GAMING Radeon RX 6800 XT: osiągi w grach

Na dobry początek przypadły nam dwie najnowsze części popularnej serii wojennych gier akcji - Battlefield V oraz Battlefield 1. Oba wymienione tytuły zostały stworzone przez szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i wykorzystują autorski silnik Frostbite w wersji 3.0. Jeśli zaś chodzi o wspierane API, pozwalają wybrać pomiędzy DirectX 11 a nowszym DirectX 12. W praktyce niskonarzutowe API spisują się różnie, nierzadko będąc przyczyną zauważalnych problemów z płynnością animacji, toteż zdecydowałem się na DirectX 12 tylko w najnowszej części, gdzie klasyczne rozwiązanie notuje wyjątkowo słabe rezultaty, o ile nie aktywujemy opcji Future Frame Rendering (prerenderowanie klatek - test tutaj). Ponadto do procedury dołączyła ostatnia produkcja Remedy Entertainment, czyli Control, bazująca na silniku Northlight, zapewniającym wsparcie DirectX 12. Przy okazji tego właśnie tytułu dodano także śledzenie promieni (ang. ray-tracing) oraz DLSS, jednak pomiary odbywają się bez wspomnianego duetu, w celu zachowania kompatybilności ze wszystkimi kartami graficznymi.

Battlefield V

Battlefield 1

Control

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: ASUS TUF GAMING Radeon RX 6800 XT OC - test na platformie Intela z SAM

 0